Εκπροσώπηση Π.Ο.Α.Α 1821 στα εγκαίνια αποκαταστάσεως του Ανδριάντα του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη στην Τρίπολη
Με ιδιαίτερη λαμπρότητα πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, 19 Ιουνίου, στην Τρίπολη, και συγκεκριμένα στην πλατεία Άρεως, η τελετή των αποκαλυπτηρίων του ανδριάντα του Θεοδώρου Κολοκοτρώνη, ο οποίος επί τρεις μήνες υποβλήθηκε σε εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης.
Στην εκδήλωση παρέστη ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μαντινείας και Κυνουρίας κ. Επιφάνιος, ο οποίος απηύθυνε χαιρετισμό και αναφέρθηκε στην εξέχουσα προσωπικότητα του Γέρου του Μωριά, υπογραμμίζοντας τη συμβολή του στον Αγώνα της Εθνικής Παλιγγενεσίας, την ακλόνητη πίστη του στον Θεό και την αφοσίωσή του στα ιδανικά της ελευθερίας και της πατρίδας.
Ακολούθως, χαιρετισμό απηύθυναν ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδος κ. Βλάσης, ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πτωχός, ο Δήμαρχος Τρίπολης κ. Τζιούμης και ο συντηρητής του ανδριάντα, Καθηγητής της Σχολής Καλών Τεχνών, κ. Γεωργιλάκης.
Tον Πατριωτικό Όμιλο Απογόνων Αγωνιστών 1821 και Ιστορικών Γενών της Ελλάδος εκπροσώπησε η κ.Μαριάννα Φιλοπούλου :
« Το όνομα του Κολοκοτρώνη ήτο πύργος δυνάμεως»
Σ. Τρικούπης
Όλα όσα ήταν ο Κολοκοτρώνης τιμούμε .
Γιατί ο έφιππος ανδριάντας του ελευθερωτή της πόλης μας, δεν είναι ένα ακόμα μνημείο που αποκαταστάθηκε και επανατοποθετείται.
Είναι : Ιερό μνημείο!
Είναι το σύμβολο που σφραγίζει την Πολιτιστική μας ταυτότητα, την Ιστορική μας συνέχεια, τη συλλογική μας μνήμη με το έπος του 1821.
Είναι το Ιερό μνημείο που φυλά τα οστά του, στην Αρκαδική γη που τόσο αγάπησε.
Αυτό το ιερό μνημείο αντικρίζει τον Άγιο Θόδωρα, εκεί που καθόταν και κοιτούσε αυτήν την πόλη, ενώ σήκωνε στους ώμους του το βάρος του Γένους.
Αυτός ήταν!
Αυτός , που μας δίδαξε πως οι δούλοι γίνονται Ελεύθεροι!
Αυτός! ο Θοδωράκης της Αρκαδίας!
Ο Θεόδωρος της Ελλάδας!